საწრეო მუშაობა ,,HAPPY DAY"

საწრეო მუშაობა ინგლისურ ენაში


სსიპ. მცხეთის მუნიციპალიტეტის ციხისძირის  საჯარო სკოლაში  1 ოქტომბრიდან ჩამოყალიბდა ინგლისური ენის წრე ,,HAPPY DAY” მსურველებმა რეგისტრაციისათვის მიაკითხეთ ბიბლიოთეკას.
წრის ხანგრძლივობა:    2019-2020 სასწავლო  წელი   І      სემესტრი.
წრეზე განსახილველი თემები ემსახურება მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებას ე.  გ.-ს მოთხოვნების მიხედვით.მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთხელ პარასკევ დღეს, შეხვედრას დაეთმობა 45 წუთი.




                                      საწრეო მუშაობის პროგრამა
                        წრის სახელწოდება:  ,,HAPPY DAY”


წრის ხელმძღვანელი:  ნათია ჯავახიშვილი

მიზნობრივი ჯგუფი: მე-7 კლასის მოსწავლეები( 6 მოსწავლე)

წრის მიზნები:   მოსწავლემ  შეძლოს  სტანდარტით განსაზღვრული ტექსტების  წაკითხვა და გაგება.

Iუცხ.დაწყ.(II).1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტის მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება 

 ●ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
●კითხვისა და  ზეპირმეტყველების  უნარების განვითარება
 მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
ჯგუფური და თანამშრომლობითი უნარების ჩამოყალიბება და განვითარება.
მოსწავლეთა ინტერესის გაღვივება ენის სწავლების დროს და ახალი აქტივობების გამოყენება.
ინტერაქტიული სწავლების შეცნობა და მისადაგება
მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.

წრის  მოკლე  მიმოხილვა: საწრეო მუშაობის მანძილზე მოსწავლეები გაიღრმავებენ მიღებულ ცოდნას ინგლისურ ენაში: კერძოდ, განივითარებენ კითხვით ზეპირმეტყველების კითხვა-მოსმენა -გადმოცემის უნარებს.გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.აღწერენ სურათს, იმსჯელებენ მის შინაარსზე ილუსტრაციაზე დაყრდნობით. სხვადასხვა საინტერესო აქტივობებით გაიუმჯობესებენ ისეთ მბიშვნელოვან უნარებს როგორიცაა ჯგუფური და თანამშრომლობითი უნარები.
    








                    ინგლისური ენის წრის - ,,HAPPY DAY”

            მუშაობის თემატურ -კალენდარული გეგმა


N
თარიღი
თემის დასახელება
აქტივობა
რესურსი
აკადემიური საათების რაოდენობა
1.

მოსწავლეებისათვის საწრეო მუშაობის მიზნისა და მისაღწევი შედეგების გაცნობა
საუბარი, მინი-ლექცია
მასწავლებელი,
მოსწავლეები
   
      1
2.

,,My family“-ჩემი ოჯახი
ტექსტის კითხვა, გაანალიზება
ტექსტი,
წიგნი,
  
      1
3.

,,Rain”-წვიმა
მოსწავლეები
აღწერენ სურათს ილუსტრაციაზე დაყრდნობით.
ილუსტრაცია

     1
4.

,,Buzy  month of march”- მარტი არის დაკავებული თვე
ტექსტის კითხვა, გაანალიზება,-ახალი სიტყვების ამოწერა
ტექსტიდან. კითხვა-პასუხი.
წიგნი, ტექსტი, ფორმატის ფურცლები, კალმები

       1
5.

,,Tiny tree”,-პატარა ხე
სურათის აღწერა ილუსტრაციაზე დაყრდნობით, კითხვაზე-პასუხი ილუსტრაციის გასააზრებლად
სურათი-ილუსტრაცია.

         1
6.

At the sea-side-ზღვის ნაპირთან
მინი დიალოგის წაკითხვა, საუბარი ნაცნობ თემაზე, კითხვებზე -პასუხი
ტექსტი, წიგნი
  
         1
7.

,,New  year’z  eve”-ახალი წლის ღამე
ტექსტის წაკითხვა,  ახალი სიტყვების ამოკრეფა ,  კითხვებზე-პასუხი მოსმენილ  ტექსტში მოსაუბრეთა რეპლიკების/ინტონაციის მიხედვით მათი გრძნობების ამოცნობა (მაგ., მოწყენილი, შეშინებული, გაბრაზებული);   
წიგნი, ტექსტი
  
          1
8.

,,,Winter holi dayz”- ზამთრის არდადეგები
ტექსტის კითხვა,
პერიფრაზირება,
გააზრება  კითხვებზე -პასუხით
წიგნი, ტექსტი

         1
9.

,,Winter sports  and games.”-ზამთრის სპორტული თამაშობები   
ტექსტის კითხვა,
პერიფრაზირება,
გააზრება  კითხვებზე -პასუხით
წიგნი, ტექსტი
      
        1
10.

,,Skinyin Scotland.” - თხილამურებით სიარული  შოტლადნიაში
ტექსტის კითხვა,
პერიფრაზირება,
გააზრება  კითხვებზე -პასუხით.
წიგნი, ტექსტი

         1
11.

,, Birthday  party “-დაბადების დღის წვეულება
ტექსტის კითხვა,
პერიფრაზირება,
გააზრება  კითხვებზე -პასუხით. ახალი ლექსიკური მარაგის დამუშავება.
წიგნი, ტექსტი

         1
12.

,, The honey bees”-
ტექსტის კითხვა,
პერიფრაზირება,
გააზრება  კითხვებზე -პასუხით. ახალი ლექსიკური მარაგის დამუშავება.
წიგნ

No comments:

Post a Comment