საწრეო მუშაობა ინგლისურ ენაში
სსიპ. მცხეთის მუნიციპალიტეტის ციხისძირის საჯარო სკოლაში 1 ოქტომბრიდან ჩამოყალიბდა ინგლისური ენის წრე ,,HAPPY DAY” მსურველებმა რეგისტრაციისათვის მიაკითხეთ ბიბლიოთეკას.
წრის ხანგრძლივობა: 2019-2020 სასწავლო წელი І სემესტრი.
წრეზე განსახილველი თემები ემსახურება მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებას ე. ს გ.-ს მოთხოვნების მიხედვით.მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთხელ პარასკევ დღეს, შეხვედრას დაეთმობა 45 წუთი.
საწრეო მუშაობის პროგრამა
წრის სახელწოდება: ,,HAPPY DAY”
წრის ხელმძღვანელი: ნათია ჯავახიშვილი
მიზნობრივი ჯგუფი: მე-7 კლასის მოსწავლეები( 6 მოსწავლე)
წრის მიზნები: მოსწავლემ შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული ტექსტების წაკითხვა და გაგება.
Iუცხ.დაწყ.(II).1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტის მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება
●ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
●კითხვისა და ზეპირმეტყველების უნარების განვითარება
მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
●ჯგუფური და თანამშრომლობითი უნარების ჩამოყალიბება და განვითარება.
●მოსწავლეთა ინტერესის გაღვივება ენის სწავლების დროს და ახალი აქტივობების გამოყენება.
●ინტერაქტიული სწავლების შეცნობა და მისადაგება
●მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
წრის მოკლე მიმოხილვა: საწრეო მუშაობის მანძილზე მოსწავლეები გაიღრმავებენ მიღებულ ცოდნას ინგლისურ ენაში: კერძოდ, განივითარებენ კითხვით ზეპირმეტყველების კითხვა-მოსმენა -გადმოცემის უნარებს.გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.აღწერენ სურათს, იმსჯელებენ მის შინაარსზე ილუსტრაციაზე დაყრდნობით. სხვადასხვა საინტერესო აქტივობებით გაიუმჯობესებენ ისეთ მბიშვნელოვან უნარებს როგორიცაა ჯგუფური და თანამშრომლობითი უნარები.
ინგლისური ენის წრის - ,,HAPPY DAY”
მუშაობის თემატურ -კალენდარული გეგმა
N
|
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
აკადემიური საათების რაოდენობა
|
1.
|
მოსწავლეებისათვის საწრეო მუშაობის მიზნისა და მისაღწევი შედეგების გაცნობა
|
საუბარი, მინი-ლექცია
|
მასწავლებელი,
მოსწავლეები
|
1
| |
2.
|
,,My family“-ჩემი ოჯახი
|
ტექსტის კითხვა, გაანალიზება
|
ტექსტი,
წიგნი,
|
1
| |
3.
|
,,Rain”-წვიმა
|
მოსწავლეები
აღწერენ სურათს ილუსტრაციაზე დაყრდნობით.
|
ილუსტრაცია
|
1
| |
4.
|
,,Buzy month of march”- მარტი არის დაკავებული თვე
|
ტექსტის კითხვა, გაანალიზება,-ახალი სიტყვების ამოწერა
ტექსტიდან. კითხვა-პასუხი.
|
წიგნი, ტექსტი, ფორმატის ფურცლები, კალმები
|
1
| |
5.
|
,,Tiny tree”,-პატარა ხე
|
სურათის აღწერა ილუსტრაციაზე დაყრდნობით, კითხვაზე-პასუხი ილუსტრაციის გასააზრებლად
|
სურათი-ილუსტრაცია.
|
1
| |
6.
|
At the sea-side-ზღვის ნაპირთან
|
მინი დიალოგის წაკითხვა, საუბარი ნაცნობ თემაზე, კითხვებზე -პასუხი
|
ტექსტი, წიგნი
|
1
| |
7.
|
,,New year’z eve”-ახალი წლის ღამე
|
ტექსტის წაკითხვა, ახალი სიტყვების ამოკრეფა , კითხვებზე-პასუხი მოსმენილ ტექსტში მოსაუბრეთა რეპლიკების/ინტონაციის მიხედვით მათი გრძნობების ამოცნობა (მაგ., მოწყენილი, შეშინებული, გაბრაზებული);
|
წიგნი, ტექსტი
|
1
| |
8.
|
,,,Winter holi dayz”- ზამთრის არდადეგები
|
ტექსტის კითხვა,
პერიფრაზირება,
გააზრება კითხვებზე -პასუხით
|
წიგნი, ტექსტი
|
1
| |
9.
|
,,Winter sports and games.”-ზამთრის სპორტული თამაშობები
|
ტექსტის კითხვა,
პერიფრაზირება,
გააზრება კითხვებზე -პასუხით
|
წიგნი, ტექსტი
|
1
| |
10.
|
,,Skinyin Scotland.” - თხილამურებით სიარული შოტლადნიაში
|
ტექსტის კითხვა,
პერიფრაზირება,
გააზრება კითხვებზე -პასუხით.
|
წიგნი, ტექსტი
|
1
| |
11.
|
,, Birthday party “-დაბადების დღის წვეულება
|
ტექსტის კითხვა,
პერიფრაზირება,
გააზრება კითხვებზე -პასუხით. ახალი ლექსიკური მარაგის დამუშავება.
|
წიგნი, ტექსტი
|
1
| |
12.
|
,, The honey bees”-
|
ტექსტის კითხვა,
პერიფრაზირება,
გააზრება კითხვებზე -პასუხით. ახალი ლექსიკური მარაგის დამუშავება.
|
წიგნ
|
No comments:
Post a Comment